Ludo
Ik heb hem gesproken en alles is goed verlopen , natuurlijk een paar maanden revalidatie maar hij zal er alles aan doen om mee te gaan naar Hongarije
Vriendelijke groeten.
Erik B.


Keer terug naar Allerlei / Divers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast